جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر طيارغيبعلي زاده
آخرین اشعار ناب طيارغيبعلي زاده
|
شب است و...
شعله ي شمعي
كه میسوزد در این سرما
ولي
با شعله اي لرزان
هنوزم در کمین شب
پي پروانه ميگردد!
عجب رسمي ست،رسم عشق...!
عجب دردي ست، درد عشق...!
t.gh
...................................................................
پ.ن:
عده ای نان را به نرخ روز,
نه!
بلكه به نرخ لحظه ميخورند.!!!
يادمان باشد
كه پای عده اي بر شانه هاي لرزان مردم
ساده استواراست!
یادمان نرودکه روزگاری ما
نيز جزو کودکان وهمبازيهاي پابرهنه همین کوچه وبازار
بوديم!
چه زود فراموش ميكنيم
كه
مااااا
نیز جزو همين مردميم!!!!
چون بعضی وقتها ماااااا
خيلي بزرگ میشویم.
البته! بزرگمان ميكنندوگرنه..._:_
والسلام علیکم ورحمة اللاه....
باتشکروسپاس بیکران
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.