جمعه ۲ آذر
به گمانم...... شعری از شیدای یاس
از دفتر انتظار نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ۰۷:۴۴ شماره ثبت ۱۴۱۸۸
بازدید : ۷۶۸ | نظرات : ۷۷
|
آخرین اشعار ناب شیدای یاس
|
به گمانم که ملائک همگی می رقصند
روزه ی عشق به افطار غزل می بندند
به تمنای تر چشم ، شکست آدینه
من به دنبال می و ، میکده ها گم گشتند
رخ مهتاب ، وضو با نفس او بساخت
ساقی آینه را ، عهد شقایق بستند
آسمان ، بوسه ی نوری، که در آغوش کشید
تپش قاصدک مهد ولایت هستند
قرعه ی عاشقی اش ، خلعت انسانی بود
ساحت گونه ی ما، جنبش شوقی لغزند
بغض بی تاب دلم ، باور مستی چکید
پر پروانه ی دل ، شعله زنان می چرخند
خواهش شعشعه ی قلب به دیدار نگاه
منعکس در قفس اشک چرا می گردند
دلبر ما، که دل از عشوه ی عالم می برد
واژه ی معرفت از لعل لبش می رستند
جلوه ی جاذبه اش ، در حرم باد سرود
نقش لیلای خدا ، دست زنان می خندند
خوشه ی معرکه ی پلک تمنا آویخت
سرمه از غمزه ی جانانه ی او می بخشند
نرگس نازک بی رنگ قنوتی بارید
به گمانم ، العجل ها عشق از بر کردند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.