سه شنبه ۱۵ آبان
چند کوتاه شعری از هاوارِ هَه لوی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ ۰۱:۱۴ شماره ثبت ۱۴۱۶۲
بازدید : ۱۳۵۲ | نظرات : ۳۴۵
|
آخرین اشعار ناب هاوارِ هَه لوی
|
.1-
آنجا که تو را نگاه است؛
مرا قبله ی نماز!
"ببین بی دینی ام را !!
2-
بعد از مرگم!
جسد خاطراتم را مدفون کنید
زیر لایه لایه یِ ابهاماتِ زندگیِ دنیایی ام...
بگذارید تا زنده ام
یادِ یادتان آرامم کند!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.