جمعه ۲ آذر
در ستیغِ انتظار شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ۰۵:۰۲ شماره ثبت ۱۴۱۳۳
بازدید : ۱۱۱۹ | نظرات : ۱۷۱
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
در ستیغِ انتظار، خیمه زد فصل بهار
می تراود اشک شوق، چشمه سان در کوهسار
مرغک دل بی قرار، سر خوش از آواز یار
زخمه بر زخمِ سه تار، می زند صبح بهار
بر بلندای وجود، خوانده نام جمکران
هم به گلبانک بلند، هم به آواز هزار
سینه چاکِ دل فکار، در خرامِ مرغزار
در پیِ بویی ز یار، گشته با غم هم جوار
گفتمش بالی بگیر، تا ثریّا پر کشان
مست چون رنگین کمند، سر فشان از آبشار
یا چو نرگس با وقار، خیمه زن در لاله زار
پیشِ پایش جان نثار، سر به دار سر به دار
گفت باشد تا نگار، شاید از پشت حصار
چشمکش پنهان و شاد، بر دلِ زار و فکار
یا مهدی(عج)
نیمه شعبان مبارک
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبااااا