جمعه ۲ آذر
دوباره ........تسلیم شعری از مریم حشمت پور
از دفتر تنهایی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ۰۰:۳۰ شماره ثبت ۱۴۱۲۲
بازدید : ۸۸۶ | نظرات : ۶۹
|
آخرین اشعار ناب مریم حشمت پور
|
سلام به دوستان بزرگوارٍ سایت شعر ناب
ضمن سپاس فراوان از جناب امیر حسین مقدم برادر خوبم
که در ویرایش وباز نویسی این شعر مرا یاری کرد،دوباره خوانی آن را تقدیم حضور شما سروران میکنم.
با تشکر ار همراهیتان
روی تختم کنار یک دیوار
پنجره باز وصوت گنجشکان
موج آرام و گرم باد به کار
پرده ی لاجوردیم در نور
گاه میشد چاق وگه لاغر
چرخش پنکه در میانه ی سقف
سایه ی آن به روی کف
چشم من میل گردشش هرسو
خسته و پر زخواب و بس سنگین
شده ام در قفس , به خاطر او
لحن شادش چرا شده غمگین ؟؟
چرخش پر شتاب ثانیه ها
لحظه ای فکر من کند مشغول
رقص مواج پرده ها در باد
شده حایل میان من تا او
خواستم از صدا نویسم من
صوت وآوای هر صدا جز تو
با سماجت سرک کشید اینجا
یاد پر شور و شور رام تو
هر کجا می روم تو آنجایی
هر زمان جویمت تو اینجایی
خفته ام در میان جا وهنوز
ساعت و باد و پنکه در کارند
من که تسلیم هر عتاب توام
مــــانده ام
هر دو دست با لا رفت !!
30 خرداد 92 مریم حشمت پور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.