دوشنبه ۲۱ آبان
وقتش رسیده شعری از مشکوة توکل
از دفتر آستان عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۲۲ شماره ثبت ۱۴۱۱۶
بازدید : ۹۲۳ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب مشکوة توکل
|
وقتش رسیده حق مرا هم ادا کنی
سهم مرا ز جمله خلایق جدا کنی
وقتش رسیده به آهنگ زیرو بم
اسم مرا ز پرده غیبت صدا کنی
وقتش رسیده بیایی برون ز ابر
با جلوه ای علاج دل مبتلا کنی
وقتش رسیده محرم رازت شویم و تو
ما را به نام اعظم خود آشنا کنی
وقتش رسیده زورق امن امید را
در بحر پرتلاطم دریا رها کنی
وقتش رسیده چو موسی به کوه طور
با لطف حق عصای خودت اژدها کنی
وقتش رسیده چو عیسی به یک دمی
جانی دوباره به ما ها عطا کنی
وقتش رسیده بیایی ولی چرا
حکمت بود که نیایی جفا کنی
ولادت با سعادت منجی عالم بشریت بر شما مبارک
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.