جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علیرضاجهانگیری نوین
آخرین اشعار ناب علیرضاجهانگیری نوین
|
۱- خاله خرسه
مگسی ام میکند
وز وز دوستت دارم تو
جمله ای که روزی
ورد لب خاله خرسه بود.
۲-حس
راست می گفتی
که سرسوزن حسی
نسبت به من نداری
آدم سرسوزن هیچ حسی ندارد
جز ...آآآخ...
۳-شاعر
شاعررا
جان به جانش کنی شاعراست
آدم شاعر میشود
ولی
شاعر آدم نمی شود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.