پنجشنبه ۱ آذر
راز پری چشمانش شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۵۴ شماره ثبت ۱۳۹۲۰
بازدید : ۱۳۵۳ | نظرات : ۱۴۳
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
(راز پری چشمانش)
بر ساحل چشمانت
سالهاست، قایقی شکسته و بی پارو
در عطش آبی ترین امواج
پهلو گرفته ،
و لابه لای حلقه های
رقص ِ سماء ِ ماهیان ِ سرخ ِ پولکت
صوفی وار ، هفت خوان ِ حسرت را
نفس زده!،
آه، مرغک آمین
بر فراز ِ کدام آسمان پرکشیدی!
که بر سفره ی دل
جزء طعم انتظار،
چیزی نیست !
مرغک من !،
پری از جنس نور می خواهم
که بسازم پارو
و بزنم به عمق ِ آبی ِ نگاهش
تا بچینم از دهان صدفها
راز ِ پری ِ چشمانش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.