جمعه ۲ آذر
نگاه شعری از زهره زاهدی
از دفتر سودای خیال نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۲۵ شماره ثبت ۱۳۹۱۱
بازدید : ۹۶۲ | نظرات : ۵۰
|
آخرین اشعار ناب زهره زاهدی
|
به آب دیده وضو میکنم
و آیه به آیه میخوانم
تا ختم کنم نگاهت را...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.