جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علیرضاجهانگیری نوین
آخرین اشعار ناب علیرضاجهانگیری نوین
|
تقدیم به آنها که درک رادرد میکنند:
سایه ام بانور سنگم می زنند
بانمک ها شور سنگم می زنند
من اناالحقم مرا شبلی وشک
با گل منشور سنگم می زنند
گمرهی بعد از هدایت سایه ها
مثل بوف کور سنگم می زنند
کو شبان وادی ایمن مرا
بافریب طور سنگم می زنند
دست خط دکترم نا خوش نویس
در شب هاشور سنگم می زنند
رخت های خواب غفلت چنگ زن
در دلم ناجور سنگم می زنند
مرده شورومرده خوار وقبرکن
مرده های شور سنگم می زنند
آسمان چشمم گناهم بارش است
گربه های کور سنگم می زنند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.