سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید
۱- نهاد نیک
سایت ادبی شعرناب
وگرفتارم کرد
گل اندیشه ی درد
گل خوش بوی شقایق
گل درد...
گل تنهایی من
گل تنهایی شب
گل تبدار زمین
به چه می اندیشم!؟
به غم شاعر شب
که چنین آواره
بین این شهر غریب
فکر تو همدم تنهایش هست
بجز این گل
گل تنهایی هست؟
سلام دوستان واستادان بزرگوارم
در دیکلمه گل تنهایی تبدار زمین خوانده می شود که درشعر ویرایش شده است