جمعه ۲ آذر
خوابِ راحت شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۳۲ شماره ثبت ۱۳۷۲۰
بازدید : ۱۱۲۲ | نظرات : ۸۴
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
ناسا،بعد از مذاکره با فرانو
از خنده، فیلسوف شد!
اتحادیه ستارگانِ خاموش
در جشنواره خوابهای طلای
سر شماری شدند.
لطفا، از این پس
جهت خوابِ راحت،
افکار نَم کشیده تان را
با ما فراموش کنید!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.