يکشنبه ۴ آذر
اندکی آهسته تر باید بود شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ۰۵:۰۵ شماره ثبت ۱۳۵۵۷
بازدید : ۹۸۱ | نظرات : ۱۳۸
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
فراروی ما ؛
هنگامه های ِ بلورین
و رنگهای جَسته از آزادگی
ذهنهای ِ سیاه ِ پیچیده در روبانهای ِ رنگی
که می نگارند
در تخلخل ِ اندیشه ؛
زِهی طلوع
در حوضچه عدن
.
در بند ِ فروهشتن ِ هر چیز
با لغزشی ناهمگون
جایی برای ِ در بند نهادن
و سوق ِ ذهن
به سوی ِ جسم سیاه ِ افتاده به قعر
و همچنان ...
سبک مغز و کج اندیش
.
شاید ؛
اندکی آهسته تر باید بود
با سرانگشت ِ اشارت
حس ِ سبز ِ آزادگی
راه می یابد به هر سو
و ترکهای ِ بند زده ذهن ِ من
از بند ؛ فراری
.
شاید ؛
اندکی آهسته تر باید بود
بی - تو –
بی - من –
بی – سفر –
بی – واژه –
در سوز و سکوت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.