جمعه ۲ آذر
مصادره شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۵۵ شماره ثبت ۱۳۴۷۷
بازدید : ۱۱۳۶ | نظرات : ۷۳
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
کولر که روشن شد،
برق از نردبان ترقی، تصاعدی بالا رفت!
هوا پس است،
پشتِ کنتور که بودم،
قبض صادر شد.
سرما را در نطفه مصادره کردند!
این جریان بو دار است!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.