سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 24 آبان 1403
  • روز كتاب و كتاب‌خواني
  • روز بزرگداشت آيت الله علامه سيد محمدحسين طباطبايي، 1360 هـ ش
13 جمادى الأولى 1446
  • شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها، 11 هـ ق، به روايتي
Thursday 14 Nov 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    پنجشنبه ۲۴ آبان

    حیف و میل

    شعری از

    آروین محمدی

    از دفتر شعرناب نوع شعر موج نو

    ارسال شده در تاریخ ۳ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۷۱۱
      بازدید : ۱۶۴۴   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر آروین محمدی
    آخرین اشعار ناب آروین محمدی

    صدای ارسالی شاعر:
     
    حیف نیست...
    دکمه های پیرهنت را
    کسی باز کند
    که دوستش نداری؟
     
    خواهانت بود
    یا خریدارت؟ 
     
    بعدها می فهمد
    گران خریده! 
     
    مفت نمی ارزد
    چشمانی که برق نمیزند... 
     
     
    [ - او که چشم نمی‌خواهد...! ] 
     
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دیروز
    پر احساس و زیباست خندانک
    محمد منصوری بروجنی
    ۲ روز پیش
    درود
    خیلی زیباست خندانک خندانک خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    ۲ روز پیش
    درود تان باد
    سروده بسیار زیبا و هنرمندانه ای مهمان گل واژه های ناب تان بودم
    قلم سبزتان مانا خندانک خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    ۲ روز پیش
    از شعرهای بسیار زیبای شما
    لذت بیکرانی بردم
    بزرگوار
    هزاران درودتان باد
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    2