جمعه ۲ آذر
اختلاس شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۲۴ شماره ثبت ۱۳۳۵۳
بازدید : ۱۰۶۷ | نظرات : ۶۸
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
حامل های انرژی
از صندوقِ ارزی، قسطی فرار کردند.
پشت درهای بسته،
اختلاس از خارج دیپورت شد!
چرتکه جوابِ حسابی نمی دهد،
سه هزار میلیارد چندتا صفر دارد؟!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.