سه شنبه ۱۵ آبان
سکوت عشق شعری از عسل ناظمی
از دفتر عاشقانه نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ ۴ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۴۸۳
بازدید : ۱۰۸ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب عسل ناظمی
|
از آسمان اشک روان است
در دلها عشق بینشان است
در سرزمین بیوفاییها
ناشنوا را چه نیاز به زبان است
چشمانم به افق خیره است
جلوی عشق خط تیره است
در آغوش خاطرهها
عاشقی گناهی کبیره است
جهان عاری از عشق است
دلم دنبال یک مشق است
در تاریکی های بیکران افق
آفتاب در این وادی شفق است
در آینهی عشق انعکاسی نیست
یادها بیاثر و از آن عکسی نیست
قلبهای یخ زده بسته به زنجیر
فریادها زدیم که فریاد رسی نیست
در این وادی بیامید به فردایی
خوابها نیز غمی دارند نه رویایی
شبی که پایانش سپیده نیست
سکوت تنها فریاد است به تنهایی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.