چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر محمد علی شریعتی (غریب )
آخرین اشعار ناب محمد علی شریعتی (غریب )
|
که در اوج صدا
می کند عرض ادب
بر رفقا
سمفونی نام وجود است مگر ؟
این هم از سمفونی ما
سالن پرشده است
دلم من می تپد و
چشم و سرم
می دهندم قسم انگار
که چون بار دگر
می شود عالی عالی
به زهر بار دگر
این هم از سمفونی ما
طالعم گفت بمن معشوق
کند قند به دلت اب اگر
گوش گیری به سکوت
تا نشانت بدهم رمز ، رمز وجود
ایستاده نفس از سر حرف
تا که دیدم نقش
در جمع کلام
جمعیت کرد صدا
بار دیگر تشویق
این ولی
ضد و نقیض
آخر از حرف سکوت
بود صحبت از دیدن چند عکس قشنگ
من ولی دانستم همه از عمق وجود
این هم از سمفونی ما
اباس اینجاست
که دهم تعلیم تو را
ضرب آهنگ به هر مکتبو راز
رهبر موسیقی ندارد فرقی
گر بود عاشق بی نام و نشان
ولی عاشق از دل و جان
این هم از سمفونی ما
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.