سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 25 مهر 1403
    13 ربيع الثاني 1446
      Wednesday 16 Oct 2024
      • روز جهاني غذا
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۲۵ مهر

      یه روزی میام پیشِت

      شعری از

      بنفشه انصاری(پرتو)

      از دفتر بنفشه_انصاری_پرتو نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دیروز شماره ثبت ۱۳۳۱۴۴
        بازدید : ۱۷   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر بنفشه انصاری(پرتو)

      یه روزی میام پیشِت مثلِ بهار
      میگم عاشقت شدم دیوونه‌وار
      یه روزی بغل‌بغل، گُل می‌چینم
      هفت‌سین‌وُ لاله‌وُ سنبل می‌چینم
      میام وُ کولیِ بارونت می‌شم
      ساقیِ مستِ غزلخونت میشم
      دیگه بیچاره "دلم" تاب نداره
      چشمای بارونی‌ام خواب نداره
      دیگه طاقتِ دلم تموم شده
      خوشیا به کامِ دل، حروم شده
      دلِ من بی‌تو داره کم میاره
      آخه این نَدیدَنا حدّی داره!!!
      امشب از خدا تو رو میخوام فقط
      از همه دنیا تو رو میخوام فقط
      بیا از دلِ غزل، قصه بگو
      از لبِ سرخِ عسل، قصه بگو
      بگو "امروز" که "هوا" بارونیه،
      دو تا قمری، توو قفس، زندونیه،
      شعرِ پرواز وُ میخوام بگم برات
      گُلِ خنده بکارم رویِ لبات
      بگو که میای کنار پنجره؟
      تا منم بیام با بالِ خاطره!
      بیام و عطرِ تو رو بوو بِکِشم
      عطرت وُ این‌سو وُ اون‌سو بکشم
      وقتِ صفرِ عاشقی، نیمه شبه
      باز، دلَم داغونه وُ غرقِ تَبه
      شب‌بخیر میگم بِهِت باید برم
      باید از پیشِت برم، شاید برم
      بِرَم تا ستاره‌ی شبات بشم،
      تو رو از دور ببینم فدات بشم!

      بنفشه_انصاری_پرتــو
      بداهه
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      سیده نسترن طالب زاده
      ۱ ساعت پیش
      درودتان شاعر ارجمند
      زیبا و خواندنی
      کلک نازنینتان سوافشان
      فرامرز عبداله پور
      ۵۵ دقیقه پیش
      درود
      مثل همیشه زیبا
      و دلنشین سروداید
      ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
      رقص قلمتان ابدی
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      4