دنیایه ایشیق سالان اوزون اوسته کی خال
گویا کی بهشتن چاغیریر منی بلال
سن تُرک سن عنبرین خالون حبشی
سن بدر تامام سان کی حجابوندی هلال
شهوت چه حرام و چه حلال اولسا وبال
بیر لحظه دی لذّتی و یوز ایلجه ملال
قانون سنون حلالدی اگر اولسا حرام
مالون سنون حرام دی اگر اولسا حلال
عشقی گئتیرن کمال اورک آلان جمال
کونلوم دانیشیر دیلیم دانیشماقدان لال
چوخ کم تاپیلار هاردا اولار بیر بئله حال
من تشنه قاباقیمنان آخیر آبِ زلال
دنیا دولیدیر مسیحیله مالا مال
دنیایه یئر اولماز هیچ قماشِ دجّال
شورابه ی تلخ اورکده سالسین یئر یوخ
چون مَشکِ جهانِ دولدریب آبِ زلال
بیر عشق واریم تمیزتر از آبِ زلال
بو عشقی اوتوزماقدا منه اولموش حلال
آیری کسین عشقی هِی اولیر حال با حال
منله یاریمین عشقینه هیچ یوخدی زوال
(۱۵۹//۱۴۰۳/۰۵/۱۳)
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
بر گلشن روی عالم افروز تو خال
گویی که ندا میزند از خلد بلال
ترکی تو خال عنبرینت حبشی
بدری تو وحاجب تو پیوسته هلال
(خواجوی کرمانی)
شهوت چه حرام و چه حلال است وبال
کان یکدمه لذت است و صد ساله ملال
خونِ تو حلال است اگر هست حرام
مالِ تو حرام است اگر هست حلال
(اهلی شیرازی)
عشقی به کمال و دلربائی به جمال
دل بر سخنو زبان ز گفتن شده لال
زین نادرهتر کجا بود هرگز حال
من تشنه و پیش من روان آب زلال
از عیسی است این جهان مالامال
کی گنجد در جهان قماش دجال
شورابهٔ تلخ تیره دل کی گنجد
چون مشک جهان پر است از آب زلال
عشقی دارم پاکتر از آب زلال
این باختن عشق مرا هست حلال
عشق دگران بگردد از حال به حال
عشق من و معشوق مرا نیست زوال
(مولانا)
کار پسندیده و جالبی است
امید که مورد پسند هموطنان غیور آذری باشد