۱-پنجره باز
در شهر شما پنجره ی باز کم است
نسبت به سکوت سهم آواز کم است
راست می گفت جهانگردغریبی اینجا
آسمان زیاد و حال پرواز کم است
۲-زیراب زن
بر چهره نقاب دل خوشایند زدی
بدجور به باور همه گند زدی
ترسم که ضرر کنی بیاراست بگو
زیراب مرا از تومنی چند زدی