پنجشنبه ۱ آذر
قراره از دنیا برم شعری از علیرضا صانعی
از دفتر ردپای سایه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ۱۷:۴۶ شماره ثبت ۱۳۲۹۴۴
بازدید : ۵۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب علیرضا صانعی
|
توی فالم اومده همین روزا
انگاری قراره از دنیا برم
نمیشه بِگذرم از این قضیه
نکنه قراره از دنیا برم؟!
شایدم درست نباشه که بگم
واقعا میخوام که از دنیا برم
من و این زندگیِ مزخرفم
خیلی وقته که به هم نمیخوریم!
میدونم تقصیرِ هردومون بوده
که به همدیگه یکم نمیخوریم!
شایدم درست نباشه که بگم
واقعا میخوام که از دنیا برم
اگه دنیا جای کارای بَده
اگه این دنیا نخواد چیزی بگه
من که خب تحملم خیلی کمه
اگه این دنیا بخواد چیزی نَگه!
شایدم درست نباشه که بگم
واقعا میخوام که از دنیا برم
با تمومِ داشته های زندگیم
بهتره که خیلی زود پَر بکشم
بهتره برم که تا دیر نشده
شربتِ زندگیمو سَر بکشم!
شایدم درست نباشه که بگم
واقعا میخوام که از دنیا برم
علیرضا صانعی ✍️
تابستان ۱۴۰۳
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ساده و صمیمی ولی ناامیدانه...
درود بر شما
شاد باشید