جمعه ۲ آذر
تشخیص شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۲۳ شماره ثبت ۱۳۲۹۱
بازدید : ۱۱۱۵ | نظرات : ۶۵
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
زلزله ای به مقیاسِ خیلی یواش
شعرم را قِلقِلک داد،
پیچِ دلها شُل شد.
کارشناس تغذیه آوردند،کروکی کشید!
تشخیصِ دادسرا،
سوءحاضمه معمار بودُ
سوءپیشینه شاعر!
به هر حال، همه حالشان زیادی خوب است.
امشب با شکمِ سیر می خوابیم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.