شنبه ۲۶ آبان
شهریور خزان شعری از محمد رسول بیاتی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ ۲۰:۱۱ شماره ثبت ۱۳۲۷۱۲
بازدید : ۵۶ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر محمد رسول بیاتی
آخرین اشعار ناب محمد رسول بیاتی
|
دلم سخت گرفته است
مثل عصر جمعه ای روز آخر شهریور
محصلی که فردا به مدرسه خواهد رفت
دلم گرفته است
شهریور است
خزان آرزوهایم نزدیک است
رفتنت برای همیشه
میدانی فَریا
دلم هنوز امید داشت
به اینکه شاید برگردی
ولی هر روز که گذشت
یکسال بود
که از عمرم گذشت
شهریور و دلگیری ها
خاطرات و شب های بیداری
گذشت برای ما
اما سخت گذشت
دلهرههای فردا برای تو
نگرانی من
لحظه به لحظه
پاره شدن طناب آرزوهای من
آه ای فَریا
من هنوز هم
بعد گذشت سالها
هنوز چشم در راهم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام چقدر غمگین بود
آرزوهایتان برآورده دلتان شاد
امیدتان به توکل یگانه خدا و تلاش مضاعف افزون باد