دوشنبه ۵ آذر
فروغ زمان شعری از امیرحسین قادری
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ ۲۳:۱۵ شماره ثبت ۱۳۲۶۰۷
بازدید : ۶۷ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب امیرحسین قادری
|
برای فروغ فرخزاد
فروغ
آیینه ای ست برای من
پر از لبخند
پر از چشم های تر
فروغ روشنایی غنچه هاست
تنهاست ولی با همه
مهربان تر از مادر بچه های شرق
روشنایی زمان و تاریکی
در اوج آسمان
در کنار ماه
همچنان تنها
در کنار برگ های خزان
زرد میشود
میسوزد
جان میدهد برای برگ های سوخته
فروغ آیینه ایست برای من
فروغ شعری برای همه
شعریست برای من
مرهم زخم خودش
درمان درد های من
مسکن است
و آرامبخش
کلمه ای بی پایان
در طول زمان
کاش ترک نمیکرد زمان را
میدانم او هست
او همیشه می روید از روشنایی
او فروغ است
فروغ زمان .
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشما
بسیارزیبابود