چهارشنبه ۳۰ آبان
سیب هوا شعری از رضا دهقانی(آمور)
از دفتر رهایم کن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ ۰۷:۱۹ شماره ثبت ۱۳۲۵۹۳
بازدید : ۷۳ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر رضا دهقانی(آمور)
آخرین اشعار ناب رضا دهقانی(آمور)
|
خسته از چیدن ، سیب هوا
خسته از هوی و هوس
خسته ار نفض ضعیف
خسته از شیطان الرجیم
خسته از گمگشتگی ها ی مسیر
.....
در همین خستگیها
ندای آمد به گوش
از صوت صفا .... گفت
یک روز آری از گناه
در چرخه راجعون
عارفی خواهی شد
.....
در خود پیله پروانه ای خواهی شد
در کعبه دل متولد
شراب ناب خواهی شد
مانند شکاف فرق مولا
در سحر گاه در سجده عشق
فرق دلت شکافته خواهد شد
.....
بی گناه بر سلیب عشق آویخته خواهی شد
در میان دردها و رنجهای به ظاهر تلخ
به مقام خواهی رسید
دو بال برای پرواز
در عالم معنا مهمان خودم خواهی شد
.....
رضا دهقانی
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از توجهتان استاد استکی | |
|
هزاران درود به نگاه زیبایتان | |
|
عرض ادب و احترام سپاس از حضور گرمتان | |
|
درود بر شما بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.