جمعه ۲ آذر
ذوب شده شعری از علی رفیعی وردنجانی
از دفتر یاد-داشت نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ ۰۸:۵۲ شماره ثبت ۱۳۲۵۷۳
بازدید : ۲۴ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر علی رفیعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیعی وردنجانی
|
من و از خاطِرِت برده
تبِ تند فراموشی
جهان خالی شده انگار
از این لبخندِ بیهوشی
صدای گریههای من
شبیه خندههای تو است
چقدرم ذوبِ توو خنده
اونیکه پا به پای تو است
پرستیدن یه احساسِ
میونِ وحشت و ثروت
منی که عاشقت بودم
نه ناموسم نه با غیرت
شبیخونِ تو میارزه
به کُلِ گریههای من
توو خوابم مطمئن میشم
تو برمیگردی پیش من
چرا حالا که فرتوتم
مثه پروانهها گُم راه
حسودی میکنی بازم
به نزدیکیِ من با ماه
زمین از کوهْ پُر میشه
زمان از جاده لبریزه
فقط رفتن شده کارت
نگاه کن پشتت آتیشه
علی رفیعی وردنجانی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میتواند ترانه ای بسیار زیبا و دلنشین شود