سلام ودرود برشما شاعر واستاد خردمند
سپاس از حسن توجهتان
راستش دراین خصوص،شعر برای
کو دکان خیلی دارم ولی راستش وزنش رو زیاد
دقیق نشدم و دوست دارم دراون زمینه پیشرفت کنم
یعنی شعر برا بچه ها
کودکان ونوجوانان ویا جوانان
که نیاز به زمان میخواد تا کارهام جون بگیره
مممنونم از معرفی کتابتون خیلی خوشحال می شم اگه بشه تهیه میکنم
تاشعرم جهتی بگیره
راستش چندسال پیش دهیار روستا که بودم از اموربانوان فرمانداری شهرستان کتابهای زیادی برا بچه ها روستا میبردم. آموزشی و داستانی
ومسئول امور بانوان یه خانم بود که
به خودم هم هربار چندکتاب هدیه می داد البته انتخابی ومنم که بیشتر شعر
وداستان و ...
دوتا کتاب قطور رو که هردو یکی بود
کتاب شعر بود از شاعران ایران برای کودکان ونوجوانان که اونارو خیلی دوست داشتم وازروشون مدتها وقت می ذاشتم ومی خوندم
و جو 😊گرفتم هردو رو هدیه کردم
یکی دخترم برا خانم معلمش برد
البته نوش نگاهش خیر ازش ببینه ودیگری تقدیم خواهرزادم کردم
با اینکه زیاد اهل شعر نبود
و بار بعدی به همان مکان برا دریافت دوباره اون کتاب رفتم که متاسفانه
دیگه نه خبر از اون خانم دوست داشتنی بود ونه کتابی والآن دنبالش میگردم به نظرم کتابها قشنگی بود
نزدیک ۴۰۰.۵۰۰ صفحه انگار داشت
خداکنه کتاب شما بتونه جستجوی من رو کامل کنه
امیدوارم بتونم پیداکنم
سپاس از حضور همیشگی و ارائه نظرات ناب
ناب باشین تا همیشه🙏🙏🙏
سعی میکنم در اون وزن شعر بگم درآینده ای نزدیک
به امید خدا
سپاس فراوان
درود مهربانو