#غزل-شماره ۶۳۷
بسم الله خیر الحافظین
انتهای صفر
به هوش باش که ایام عمر در گذرند
گریوه های زمان گاه صعب و پرخطرند
همیشه غصه و تشویش و اضطراب جهان
نشانه های بلایای آخر صفرند
چه می شود همه مومنان دچار غم و
زیان و حسرت و آسیب و لطمه و ضررند
ببین که کینه شیطان و اهل وی به جهان
شکفته و به چنین حال غرق شور و شرند
به یاد آر که حتی ائمه اطهار (ع)
نشد ز فتنه این قوم جان به در ببرند
در این زمان به محمد(ص) لدود شد کاری
به پیش چشم همین ها که خیره می نگرند
ولی برای حسن(ع) سمّ کینه هم کم بود
قرار شد که بر او تیرها کفن بدرند
خوراند سم به رضا مرد اهرمن صفتی
که مردمان جهان پیرهن به خود بدرند
چنین شده است که اهل جهان پس از اینها
به سوی ظلمت اعراف راه می سپرند
به دادمان برس ای مهدی (عج) و نجات بده
تمام اهل جهان را که جمله خون جگرند
در اضطراب اسیران موج تاریکی
همیشه منتظران رسیدن سحرند
غبار دستگاه حسینی- #مهدی_رستگاری
سوم شهریور سال ۱۴۰۳ خورشیدی
نوزدهم صفر سال ۱۴۴۶ ه. ق.
دفتر شعر شیدایی
۱۱۲۱
شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام رئوف ،یاور بیکسان و بی پناهان حضرت رضا علیه السلام تسلیت باد
"ای حرمت قبله حاجات ما"