جمعه ۲ آذر
خورشید شعری از اصلانی (امی)
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۲۱ شماره ثبت ۱۳۲۰۸۲
بازدید : ۷۹ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب اصلانی (امی)
|
بسم الله الرحمن الرحیم
«خورشید»
گر آن جمال مه بگیرند از تو روزی
آن مهر خورشید خودت را برفروزی
آیینه ها پیوسته آن روی تو بینند
لیکن تو آن بیچارگان را چشم دوزی
من را به غیر نور امید تو باید
بهتر همین خورشید من ، من را بسوزی
شاعران: امیر اصلانی ، امین اصلانی (اَمی) ۱۴۰۳
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما استاد ارجمند جناب استکی عزیز. سپاسگزارم بینهایت از شما نظر لطف شماست. موفق و موید و پاینده باشید.🌹🌹🌹🌷🌷🌷⚘⚘⚘ | |
|
سپاسگرارم از شما استاد بزرگوار نظر لطف شماست. سلامت و سربلند و پاینده باشید🌹⚘🌷🌹⚘🌴🌷🌴🌹⚘🍀🌹🌴 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیباست
دستمریزاد