سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 22 شهريور 1403
    9 ربيع الأول 1446
      Thursday 12 Sep 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        پنجشنبه ۲۲ شهريور

        خارحسد

        شعری از

        معصومه داداش بهمنی

        از دفتر پروانه نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۳۱۹۹۵
          بازدید : ۴۸   |    نظرات : ۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر معصومه داداش بهمنی

         
        خار حسد
        ۱۴۰۳/۵/۲۵ شماره ثبت ۶۶۳۰۳۷ 
        متأثر گشته ام ،می اندیشم
        به چه می اندیشم.
        باز چندیست، اندیشه ی خویش
        گره خورده به خار گل سرخ.
        که نهان ذهنش ،حسرت انباشته کرد.
        طعامی داشت از جنس حسد،
        آواز حسد، آوار گل سرخ ،تا ابد.
        گله آمیز سخن راند ز غضب،
        میل دارم ،گل سرخی باشم،
        نباشم خار گل ...
        افسوس ندانست و نفهمید،
        گل بی خار خداست.
         
        . معصومه داداش بهمنی.
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        ۲ هفته پیش
        درود بانو
        خوش آهنگ و زیباست
        مثل همیشه خندانک
        یاسر قادری
        ۲ هفته پیش
        افسوس ندانست و نفهمید
        درودها بانو
        با احساس سروده اید خندانک
        معصومه داداش بهمنی
        سپاس از توجه و لطف شما خندانک
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        ۲ هفته پیش
        بسیا زیبا و شورانگیز سرودی بود
        قلم وزین همیسشه نویسا
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        معصومه داداش بهمنی
        سپاس از لطف و مهر شما استاد گرامی
        پایدار مانید به مهر خندانک
        ارسال پاسخ
        محمد شریف صادقی
        ۲ هفته پیش
        درود. چه شعر قشنگی بود.
        معصومه داداش بهمنی
        تشکر میکنم از همراهی و توجه شما شاعر گرامی
        پایدار مانید به مهر
        ارسال پاسخ
        فرامرز عبداله پور
        ۲ هفته پیش
        درود
        زیبا و دلنشین و پر معنا
        سروده اید
        ⚘🌺❤
        رقص قلمتان ابدی
        معصومه داداش بهمنی
        پایدار مانید به مهر خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0