پنجشنبه ۸ آذر
شب های شهریور شعری از افسانه نجفی
از دفتر افسونگر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۴۹ شماره ثبت ۱۳۱۸۴۷
بازدید : ۱۷۶ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب افسانه نجفی
|
_شب های شیرین شهریور
یک به یک
تکرار یک مرگ خواهد شد..
_اگر
شرجی نفسگیر بوسه های عشق
برتن لخت اندوه ِ دلسرد
مرهم نشود...
_با غیظ بر سر دلتنگی
خروشید خیال
که :
_آی افسونگر!!!
بگو آیا تو مرا جادو کرده ای ؟!
_بیچاره نمی دانست نفس کشیدن ش
از دولت دعاهای افسونگر است...
_بگذار برود!!!
_عشق می ماند و شهریور بی شور
که با چشمان خیس
در انتظاری پوچ
جاده ها را می پاید...
_کاش این شهریور ِ نحس
دیگر هرگز از راه نیاید
تا کودک پر بغض اشتیاق
بازیچه ی ریشخند هوس نشود...
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد عزیزم...خوش آمدید...ممنون | |
|
خدا به زبونت نگاه کنه...آمین...ممنون گلم | |
|
ممنون عزیزم...سلامت باشید | |
|
سلام و ممنون...گاهی فعل رو مفرد بکار میبرند...در متن ها زیاد دیدم...در شعرهای دیگه م برای راحتی و روان خوانی فعل رو مفرد نوشتم ...تا" برادران بغض " بر "گلوی ماه مصرم" دشنه ی حسد نَبَرد... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سپیدی بسیار زیبا و پر احساس بود