جمعه ۲ آذر
بام فقر شعری از معصومه داداش بهمنی
از دفتر پروانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ ۲۳:۱۹ شماره ثبت ۱۳۱۸۳۴
بازدید : ۸۰ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر معصومه داداش بهمنی
آخرین اشعار ناب معصومه داداش بهمنی
|
بام فقر
۱۴۰۳/۵/۱۸ شماره ثبت ۶۶۲۶۱۶
بناگاه فلک نظری کرد
بر زمین.
تنگسالی در کمین است،
مردمانش هم غمین.
پینه ی دست و دل پر خون که دید،
قسم ها را شنید.
قسم ها بود بر عرش و زمین.
از چه رو ابرها دگر،
آبستن نگشتند و نباریدند ،
سرکشی کردند از عرش برین.
آسمان گشت خجل،
متأثر گفتا،در صدد بودم بدانم
بغض بین مه و مهر از چه بود.
چون حواسی را نماند بهر زمین،
نهادم بار باران ،بر دوش
ابرهای حزین.
فلک غران بگشت شلاق رعد ،
در دستش گرفت.
صدای وحشت ابر حزین، در آسمان
شدت گرفت.
ابرها نالان بگفتند، ای آسمان
بر تن عریان ما ،شلاق نزن.
بر سر ابر حزین ،داد نزن.
تو اگر پینه ی دستی دیدی،
بسان ما ،صدای چکه از بام
خانهی فقر نشنیدی......
.معصومه داداش بهمنی.
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان استاد گرامی | |
|
سپاسگزارم بانوی عزیز | |
|
سلام و عرض ادب و احترام فراوان سپاسگزارم جناب استاد انصاری بزرگوار | |
|
سپاس از همراهی شما | |
|
سپاس فراوان پایدار مانید به مهر | |
|
سپاسگزارم از لطف و توجه شما | |
|
سپاسگزارم پایدار باشید | |
|
سپاس از لطف و توجه شما پایدار مانید به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اجتماعی بسیار زیبا و شورانگیز بود