سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
غزل زیبا و دلچسبیست، ساده و روان...
فقط یه چیز کوچولوووو...🙈
خاطراتش خنده بر لب می نشاند
آن زمان لحظات زیبا کرد و رفت...
مصرع دوم وزن رعایت شده ولی خوانش روان نیست...
نظرتون چیععع به حالتهای دیگری از این مصرع فکر کنیم؟...🤔
مثلا ...
خاطراتش خنده بر لب می نشاند
لحظهها را خوب زیبا کرد و رفت...
یا هر چیز دیگععع که خودتون صلاح بدونید...
و دیگه اینکه کمی تکرار توی شعرتون مشهوده...
زیاده عرضی نیست 😎
انشاءالله که جسارت مارو به مهربانی خود خواهید بخشید
سلامت و ثروتمند باشید