جمعه ۲ آذر
جیگر! شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ ۱۹:۲۹ شماره ثبت ۱۳۱۲۴
بازدید : ۱۱۹۴ | نظرات : ۹۷
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
جیگر ممنوع التصویر می شود
و ما هر روز،
سیخ به سیخ اش را،با لذت می خوریم!
این آتشِ مَنقل
هر کرگدنی را آب دار می پَزد!
زیادی چرب اش کردم
گُشنگی به فرق شعرم زد!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.