سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 13 تير 1403
    28 ذو الحجة 1445
      Wednesday 3 Jul 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        چهارشنبه ۱۳ تير

        طلوع

        شعری از

        حمید شیخی

        از دفتر کما نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ ۲ روز پیش شماره ثبت ۱۳۰۹۴۶
          بازدید : ۳۱   |    نظرات : ۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حمید شیخی

        یکی را ریگ دادی در بیابان
        یکی را زیر کردی در خیابان
        یکی را زلزله کشت و یکی رعد
        یکی را دوش دادی و یکی بعد
        تنفس بعدِ خوابیدن تو را شکر
        از این حالِ دل و دیدن تو را شکر
        مرا تا با توئم از غم چه باک است
        زر و زینت در این عالم زِ خاک است
        فراوان حکمت و نعمت به دنیاست
        طلوعی دیگری در صبح فرداست
        توان ات اوست نام و راه و چاه ات
        تو را آگاه سازد از گناه ات
        مرنج از غارتِ دنیا پرستان
        بنوش از زمزمِ ایزد چو مستان
         
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دیروز
        درود بزرگوار
        چهار بیت اول مناجاتی زیبا هستند
        و بقیه ابیات آموزنده خندانک
        حمید شیخی
        حمید شیخی
        دیروز
        زنده باشی استاد خندانک
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        دیروز
        باعرض سلام
        شعری
        دلنشین وزیبا
        هزاران درودتان
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        حمید شیخی
        حمید شیخی
        دیروز
        درود بر جناب انصاری بزرگوار خندانک
        ارسال پاسخ
        فرامرز عبداله پور
        دیروز
        درود
        زیبا و دلنشین وپر معنا
        سروده اید
        🙏⚘❤
        رقص قلمتان ابدی
        حمید شیخی
        حمید شیخی
        دیروز
        متشکرم عزیز بزرگوار خندانک
        ارسال پاسخ
        حمید شیخی
        حمید شیخی
        دیروز
        درود فراوان بر شما استاد خندانک
        ارسال پاسخ
        نیره صدری
        ۱ ساعت پیش
        آفرین بر شما

        محتوایی زیبا و واندیشمندانه

        خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0