سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 10 تير 1403
  • روز صنعت و معدن
24 ذو الحجة 1445
  • روز مباهله پيامبر اسلام صلي الله عليه و آله، 10 هـ ق
Sunday 30 Jun 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    يکشنبه ۱۰ تير

    عروس باران

    شعری از

    مرتضی حامدی

    از دفتر صید چشمان نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ ۲ روز پیش شماره ثبت ۱۳۰۸۸۸
      بازدید : ۲۹   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مرتضی حامدی

    زنی در شعرهای من،عروس فصل باران است
    هوای دیده اش ابری، ولی لبهاش خندان است
     
    غرورش چون گلی زیبا، غمش اندازه دنیا
    چه کرده عشق با این دل، که اینگونه پریشان است
     
    ز تار موی خود هر شب، هزاران نغمه میسازد
    ز رقص نرگس چشمش، دلش آشفته حیران است
     
    لب شیرین و رنگینش،ز حلوا دلبری کرده
    و لیکن حرفهای او، اسیر بغض هجران است
     
    تمام چشمها،خیره به دنبال گل رویش
    ولی چشمان او دائم،برای یار گریان است
     
    نمانده هیچ گل گویا، به روی شاخه جانش
    گلستان نگاه او، ز باران چون نیستان است
     
    زنی در شعرهای من، بدون عشق میمیرد
    مزارش خانه عشق و، کسی بر او غزلخوان است
     
    مرتضی حامدی
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دیروز
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
    ساسان نجفی(سراب)
    ۲ روز پیش
    درود بر جناب حامدی عزیز..
    زیباااست..
    خندانک خندانک
    عباس (یزدان) عظیمی
    ۲ روز پیش
    به به

    غزلی زیبا و پر احساس خواندم و لذت بردم

    درود بر شما استاد حامدی عزیز
    محمد باقر انصاری دزفولی
    دیروز
    از شعرهای بسیار زیبای شما
    لذت بیکرانی بردم
    بزرگوار
    هزاران درودتان باد
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0