جمعه ۲۵ آبان
چند رباعی (۹) شعری از شبنم حکیم هاشمی
از دفتر رباعی نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ تير ۱۴۰۳ ۲۱:۴۳ شماره ثبت ۱۳۰۸۰۱
بازدید : ۱۰۲ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
هر لحظه که همساز و هماهنگ توأم
هر لحظه که همنغمهی آهنگ توأم
یعنی که در این عشقِ پر از شور و نوا
من همنفس و همدل و همرنگ توأم
...................................................
ای شمعِ شکفته در شبِ آرامش
ای لحظهی پرتاب و تبِ آرامش
بیتابیِ من در شبِ روشن شدهات
سرشار شده از طلبِ آرامش
.......................................................
حتی تو اگر همنفس من باشی
حتی تو اگر یار و کس من باشی
باید بروی، پر بزنی، چون هرگز
راضی نشوم در قفس من باشی
.......................................................
آنگاه که از فاصلهها رَسته شدم
در خویش، به دیدار تو دلبسته شدم
صدبار درخشیدی و تکرار شدی
یک بار نگفتم که برو خسته شدم
.........................................................
شبنم حکیم هاشمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانو هاشمی عزیز