سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 خرداد 1403
  • درگذشت دكتر علي شريعتي، 1356 هـ ش
12 ذو الحجة 1445
    Tuesday 18 Jun 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      سه شنبه ۲۹ خرداد

      از ساحل آمدی

      شعری از

      حسن لطفی

      از دفتر عشق پاییز نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ ۵ روز پیش شماره ثبت ۱۳۰۵۷۷
        بازدید : ۵۱   |    نظرات : ۱۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسن لطفی

      گفتم بگو از هر دری اما نگفتی
      زیبا برایم گفتی و زیبا نگفتی و
      شیرین سخن ها را زلبهایت شنیدم
      از لاله ها گفتی و از صحرا نگفتی
      از ساحل خوش روی دریا آمدی تو
      گفتی ز ماهی ها و  از دریا نگفتی
      از هر در و از هر سرا گفتی فراوان
      از روزها گفتی و از شب ها نگفتی
      در راه عشق و شور و شیدایی گذر کناز دل بسی گفتی و دلبر را نگفتی
      خوش تر بگو از روز و از شب های زیبا
      گفتی زبیداری و از رویا نگفتی
      از شیوه دل بردنت هر روز گفتی
      از عشق و از رسوایی ام یک جا نگفتی
      از من گرفتی دل چه زیبا خانه کردی
      یک حرف از آن خانه ی نوپا نگفتی
      دلهای عاشق را فراوان دیده ای تو
      هرگز سخن از داغ این دلها نگفتی
      گفتی تو از محنون و لیلا صد سخن را
      از پاکی و از خوبی لیلا نگفتی
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      ۲ روز پیش
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      جسارتا اشتباه تایپی ندارد؟ خندانک
      ساسان نجفی(سراب)
      ۲ روز پیش
      درود بر جناب لطفی عزیز..
      زیبا سرودید..
      خندانک خندانک
      حسن لطفی
      حسن لطفی
      ۲ روز پیش
      نجفی جان
      زیبا دیدنت زیباست خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      مریم عادلی
      ۲ روز پیش
      چه زیبا بود شاعر گرانقدر خندانک
      حسن لطفی
      حسن لطفی
      ۲ روز پیش
      سلام ممنونم
      خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      بهــاره طـــلایـی زیدی
      ۲ روز پیش
      درود بر شما ادیب بزرگوار👏👏🙏🙏🙏
      حسن لطفی
      حسن لطفی
      ۲ روز پیش
      خندانک سپاس خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0