جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
وقتی بهار سر میزنه
به کوچه ی اقاقیا
گنجشککای بی زبون
با هم میگن بهار بیا
تو یادمون زمستونه
دلا چقد پریشونه
بهار بیا بهار بیا
قناری از غم میخونه
غصه داریم یه عالمه
پژمرده اَن گُلا همه
وقتشه که بهار بیای
بارون بیاد نمه نمه
از آسمون خبر دادن
دوباره خورشید میتابه
رو شاخه های زندگی
پرستو آروم میخوابه
وقتی بیای تازه میشه
هوای کوچه های ما
زنده میشن شقایقا
سرده دلا بهار بیا
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ادب متشکرم از حضورتون زنده باشین | |
|
🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲 | |
|
🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲 | |
|
🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲 | |
|
🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲 | |
|
سلام و ادب متشکرم سلامت باشین | |
|
🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲 | |
|
سلام جناب خوشرو مخلصم آقا ببخشید که نیستم همه ببخشن سلامت باشین سلام برسونین | |
|
سلام جناب استکی
تشکر از حضور همیشگیتون
زنده باشین | |
|
سلام بانو آهنگران ارادتمندم امید که شاد و سلامت باشین متشکرم زحمت کشیدین | |
|
سلام و ادب خواهر بزرگوارم
زنده باشین و سلامت در کنار خانواده محترم
متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.