يکشنبه ۴ آذر
تو تابستان گرمی شعری از حسن لطفی
از دفتر عشق پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ ۲۰:۲۷ شماره ثبت ۱۳۰۴۶۸
بازدید : ۱۱۴ | نظرات : ۱۱
|
|
دوبیتی
تو فروردین زیبای بــــــــهاری
تورا نتوان شمردن بی شماری
وجودت گرم و ناز است و محبت
چو تابستا ن گرم روز گاری
******
رباعی❤️
چون دسته گل بیا که بویی بدهی
بر شانه دل تو تار مویی بدهی
دستی برسان به دفتر شعر دلم
برمن غزل تازه و نویی بدهی........
دوبیتی
بخوان تا با صدایت گل بروید .
برآید چشمه؛؛ رخسارم بشوید
دلم آن نای. گرم و خرمت را
که ماند. چون گل خود رو ببوید
حسن. لطفی❤️❤️❤️۱۸شهریور۱۴۰۳
|
نقدها و نظرات
|
درود بانوی عشق محبت وز بیایی کلام شما لطف داری وعزیزید زیبا نگری شما زیباست ممنونم از شما بلی خرداد را بهتر نشد آخر بتر کردم خرد را چون شهریور کردم | |
|
سلام واحترام نه کسی را نقد می کنم نه اجازه نقد می دم. اعتقاد به نقد ندارم هر کسی کم و کاستی داشته باشد در عصر اینتر نت است با یه سرچ. سریع گزینه نقد فعال کردم؟ ده ها شب شعر من حضور دارم ممنونم از راهنمایی شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب لطفی عزیز
بسیارزیباودلنشین بود
آفرین
این روزازدین توکاردوبیتی ورباعی......
تاریخو فک کنم اشتباهی زدین شهریور۱۴۰۳ که هنوزنیومده
عاشقی شاعر؟