يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب حسن پوررضایی
|
در سالروزِ آمدنت، اي گُلِ وفا
اردیبهشت آمد و من دست بر دعا
امشب، چقدر یادِ تو جاريست در دلم
امشب چقدر خوب و قشنگند لحظهها
آري، ببین که حرفِ دلِ ما یکی شدهست
گفتی که (مهربانِ تو کس نیست جز خدا)
مهتاب باش و در شبِ تاریکِ من بتاب
امشب، به سويِ عشق، دوباره بخوان مرا
در کوچه باغِ خاطرهات کودكِ دلم
با هر بهانه، نامِ تو را میزند صدا
تو شبنمی بهاري و من همچو برگِ خشک
با دیدنت، مگر شوَم از تشنگی رها
میخواستم که یخ زنم امّا تو آمدي
چون آتشی که در شبِ آذر، نهاده پا
شُکرِ خدا که این دلِ پاكِ "حسن" نداشت
- جز عشقِ ناب و مِهر و وفا در حقِ شما
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ت باد نازنین گوهر پاک شعر و ادب امید دارم همیشه بمانی.. | |
|
سلام و عرض ادب خدمت اقای خودم لطف شماست ...پر رونق بمانی همراه من.... | |
|
هم چنان شاد و زنده دل بمانی اقا... | |
|
درود بر ساسان عزیز و مهربانم🍎🍎🍎 | |
|
سسسسسسلام مهربان بانوی شعر و ادب قابل احترامی .. همیشه بمانی سلامت و پا بر جا.. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
غزل زیباودلنشینی بود