جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر محمد جواد خردمند خرم دستان
آخرین اشعار ناب محمد جواد خردمند خرم دستان
|
تو از حالم شنو یارا؛ که روزی چند دلگیرم
کجایی تو چه حالی تو؛ کجا از تو خبر گیرم
به چه فکر و چه مشغولی؛ سرت گرم چه بازیچه
اگر نایی به بالینم؛ به جان تو که میمیرم
تو حق داری که برگیری؛ به رسم ماه و مه رویان
رخت از مردمان لیکن ؛نباشد هیچ توفیرم
نباشد هیچ توفیری؛ میان پرده و سحّاب
حجابند هر دوان تا که؛ ز رویت تحفه برگیرم
تو حق داری که چون موسی؛به رسم چله بنشینی
ولیکن ای مراد من؛ هلولی کن تو در ویرم
بیا و در برت گیرم؛ منم دستان خوب تو
ببخشا هرچه را گفتم؛ تو ای زیباترین؛ حورم
بر دستان؛ سر و رویت؛ مثال صیف و استسقا
تمامش کن تو هجران را؛ که کرده هجر تو پیرم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.