جمعه ۱۱ آبان
چند رباعی (۳) شعری از شبنم حکیم هاشمی
از دفتر رباعی نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۳۰ شماره ثبت ۱۲۹۹۶۶
بازدید : ۱۴۹ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
در زندگیات چه سربلندی، ای دوست
جز مهر، به هیچ، دل نبندی، ای دوست
این است دعای من که هر جا هستی
از عمق دل خویش بخندی، ای دوست
.....................................
ای خوب نجیب، ای بزرگ، ای عاشق
در عشق، تویی کوه سترگ، ای عاشق
از زمزمهی پاک تو در دشت وجود
خاموش شده زوزهی گرگ، ای عاشق
.......................................
ای عاشق پاک، قلب تو معصوم است
در چشم تو مهربانیات معلوم است
ای کاش نشاط گیرد از بودن تو
هر کس که غریب و خسته و مغموم است
........................................
ای عاشقِ لبریز نجابت، زیبا
ای آینهی مهر و صداقت، زیبا
در قلب تو، در چشم تو، خود را دیدم
من با تو رسیدم به حقیقت، زیبا
........................................
شبنم حکیم هاشمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بودند
دستمریزاد