جمعه ۱۱ آبان
شب قصه شعری از عباس ترکاشوند
از دفتر رویش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۴۱ شماره ثبت ۱۲۹۹۱۵
بازدید : ۱۷۲ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب عباس ترکاشوند
|
این خواب بی من میرود رویای خود را تن کند
گویی که با من قصه آش غم می شود
گویی که هر دم از تنش کم می شود
کابوس می بیند شبی را همچو من
در خواب با خود می برد
من هم پر یشانم که بی تو
شب قصه ام را با کدامین خواب قسمت می کنم.at
|
نقدها و نظرات
|
درود بر بانو عجم ممنون | |
|
شاهزاده خانم سلام ممنون | |
|
سلام استاد استکی ممنون | |
|
درود سید هادی عزیز | |
|
🌹خوش آمدید 🌹❤️🌼🍀 🌹🌼🍀🌻🌹🌼🍀🌻🌹🌼
| |
|
جناب عبدالله پور درود ممنون | |
|
🌹خوش آمدید 🌹❤️🌼🍀 🌹🌼🍀🌻🌹🌼🍀🌻🌹🌼
| |
|
بانو زند درود ممنون | |
|
جناب مهدی پور درود | |
|
درود جناب حاجی پوری ممنون | |
|
درود جناب نجفی ممنون | |
|
سلام خانم عادلی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب ترکاشوندعزیز
زیباوبااحساس بود