پنجشنبه ۱ آذر
آرزو شعری از نفیسه کلهری نفس
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۸ شماره ثبت ۱۲۹۸۴۶
بازدید : ۱۲۰ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر نفیسه کلهری نفس
آخرین اشعار ناب نفیسه کلهری نفس
|
مرگ ما
از
بر باد رفتن آرزوهایمان
شروع میشود.....
#نفیسه_کلهری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.