جمعه ۲ آذر
عنوان نمیخواهم شعری از سارا چگنی زاد
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۲۱ شماره ثبت ۱۲۹۶۰
بازدید : ۱۰۹۲ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب سارا چگنی زاد
|
من ارتکاب آخرین زخم بی نقصم
وتو
تناقض نفس های بی متنی!!!!!
شاعر آبی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.