جمعه ۲ آذر
زلف در باد شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۵۴ شماره ثبت ۱۲۹۵۰۳
بازدید : ۱۰۹ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
زلف خود بر باد دادم تا که مفتونت کنم
نیمی از من در مسیر باد ، راهیِ تو شد
راه را گمکرده بودم ، جستجو کردم زتو
تا که دل ، درگیر عشق اشتباهیِ تو شد
رهزنِ دل من بُدم اما تو دل بردی زمن
حکم قاضیِ زمان بر بی گناهیِ تو شد
شادی و لبخند تو گشته تمنای دلم
حال من بسته به لطف گاه گاهیِ تو شد
مقصد اقیانوس بود اما اسیرم پشت سَّد
ماهیِ بیچاره ماند و شاه ماهیِ تو شد
مریم رحمتی پویا"تمنا"
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ارادت بزرگوار ممنونم از محبتتون زنده باشید و پایدار مهرتان مانا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
سرشار از احساس