سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 15 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت شيخ صدوق
26 شوال 1445
    Saturday 4 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱۵ ارديبهشت

      درد زمانه

      شعری از

      رحیم سینایی(سینا)

      از دفتر آوای دل (اشعار رحیم سینایی) نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ ۱۰ روز پیش شماره ثبت ۱۲۹۴۴۲
        بازدید : ۴۶   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر رحیم سینایی(سینا)

      دلم ز دوری روی حبیبم افسرده ست
      زجور طالع منحوس قلبم آزرده ست
      درون آینه خود را نگاه کردم و آه
      گلی به داخل گلدان تشنه پژمرده ست
      که گفت رنج که بردی سزای آن گنج است
      ببُرد گنج همان کس که رنج نابرده است
      برای طوطی قلبم در قفس مگُشای
      که مرغ خوش سُخنم سالهاست دلمُرده ست
      به گوش نسل کنون حرف ناب و تازه  بگوی
      که ذهن خود به خُرافات کُهنه نسپُرده ست
      بخوان تو قصّه‌ی حُکام جور در تاریخ
      چه حال و روز بر او روزگار آورده ست
      سُرود درد زمانه در این غزل «سینا»
      پیام شاعر آزاده صاف و بی‌پرده ست
      رحیم سینایی 5/اردیبهشت/1403
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      ۷ روز پیش
      بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      ۸ روز پیش
      خندانک خندانک
      بسیا زیبا سرودی بود
      درودبرشما
      خندانک خندانک خندانک
      علی مزینانی عسکری
      ۸ روز پیش
      درود بر شما
      سُرود درد زمانه در این غزل «سینا»
      پیام شاعر آزاده صاف و بی‌پرده ست

      اجتماعی و انتقادی زیبایی سروده اید
      دستمریزاد
      خندانک خندانک خندانک
      مریم عادلی
      ۷ روز پیش
      سروده ای زیبا بود
      ساسان نجفی(سراب)
      ۷ روز پیش
      درود بر جناب سینایی عزیز..
      زیبا سرودید..
      خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0