شنبه ۳ آذر
مرغ آمین شعری از دنیل نعمتی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ ۲۲:۳۴ شماره ثبت ۱۲۹۱۱۰
بازدید : ۲۴۷ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب دنیل نعمتی
|
تنم خسته و خونینه
نگاهم سرد و سنگینه
حتی اون لحظه مرگم
حضورت مرغ آمینه
بگو تا صبح اینجایی
بگو که رفته تنهایی
بخونم لیلی و مجنون
عزیزم لیلا ی شعرایی
غربیم بیتو میمیرم
بری دلشوره میگیرم
ببین این خونِ چشمامو
به جونت بنده تقدیرم
یه روزی میرسه با تو
عزیزم! ببند چشماتو
درست روبهروم باشی
ببوسم سرخ لبهاتو
بگو تا صبح اینجایی
بگو که رفته تنهایی
بخونم لیلی و مجنون
عزیزم لیلا ی شعرایی
تو اسمت رمز آرامش
یه جوری سینهام خامِش
که قصدت جونمم باشه
بازم باشم توی اون دامش
غربیم بیتو میمیرم
بری دلشوره میگیرم
ببین این خونِ چشمامو
به جونت بنده تقدیرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما